Strona 2 z 2

: 21 marca 2008, 14:30
autor: Brita_
djjasiek pisze:Co do zamka to nie jest jakaś wielka filozofia ;P, Mówisz, że mas PŁASKI KLUCZYK? Tzn. da samochodu masz taki zwykły klucz jak klucz, a tamten to taki prostokąt? Jeśli tak, to znaczy, że centralka NIE JEST FABRYCZNA, bo do zamków zazwyczaj dodaj dwa klucze piloty właśnie takie puste - poprzedni właściciel na jednym pewnie dorobił sobie do zamka, a na drugi mu było szkoda kasy. Czyli może jednak poszukasz tej centralki w progu, albo pod kierownicą? Bo tam pewnie będzie ;P
to nie jest do samochodu klucz tylko ten do wylaczania alarmu pod maska
(do auta mam dwa klucze i dwa piloty) a sama wole nie grzebac w kabelkach bo po pierwsze nie mam wogole pojecia o tym a po drugie zaraz bym cos zepsula :D

: 21 marca 2008, 14:32
autor: djjasiek
Chyba, że tak, źle Ciebie chyba rozumiałem z tym kluczem,
Brita pisze:zaraz bym cos zepsula
Przecież w sumie o to chodzi ;p

: 21 marca 2008, 14:42
autor: Matthaios
fluid pisze:jezeli masz ponizej minimum to radze dolac i to jak najszybciej a odpowietrzac nei musisz
Nie dolewał bym tego płynu tak szybko. Widzisz u mnie jak auto stoi to tez w zbiorniczku poziom opada poniżej minimum. Jednak kiedy jedziesz i się silnik nagrzewa to i płyn się nagrzewa. Wtedy poziom jest odpowiedni (tzn. po środku między max a min). Tak więc polecam to sprawdzić kiedy np. wrócisz z podróży do domu. Broń Boże wtedy nie próbuj otwierać tego zbiorniczka (kiedy silnik jest ciepły) bo Ci buchnie w twarz.

: 21 marca 2008, 14:47
autor: Brita_
juz dolalam teraz jak auto stoi mam prawie max wiec jesli jest tak jak piszesz to pewnie troszku za duzo mi sie wlalo :D

: 21 marca 2008, 15:02
autor: fluid
Matthaios pisze:Nie dolewał bym tego płynu tak szybko.
samochod w stanie "spoczynku" powinien miec wskazanie zarowno oleju jak i plynu chlodniczego i hamulcowego zawierajace sie POMIEDZY poziomem minimalnym i maksymalnym tak wiec na stojaco jak jest ponizej poziomu minimalnego to znak ze jest go za malo