[doc] Český sen / Czech Dream
: 13 maja 2010, 21:02
Eeee - Moim zdaniem niewypał..
Pomysł bardzo dobry niestety efekt końcowy nie zadowolił nawet samych producentów.
Świadczy o tym choćby to zdjęcie, które znajduje się na oficjalnej stronie.
Otóż nic takiego nie miało miejsca w tym filmie - ludzie trochę poprzeklinali i poszli do domu - nikt nikomu nie wpier%$%# choć zapewne było to marzeniem producentów...
[/spoiler]Ale od początku - dwóch absolwentów postanowiło zrobić film o tym jak ludzie są głupi i jak groźny może być tłum - tworzą więc fikcyjny hipermarket (konstrukcja w polach ściany czołowej) i używając mediów bombardują potencjalnych klientów fikcyjnymi promocjami.
Ludzie oczywiście tłumnie przyszli na otwarcie a tu... lipa.
Film dotowany przez Czeskie ministerstwo kultury - za same spoty tv państwo zapłaciło 70mln koron i po co to było? Oczywiście można by tą akcję podciągnąć pod reklamę prospołeczną, uświadamiającą ludziom ich nadmierny konsumpcjonalizm ale aż za takie pieniądze?
Osobiście twierdzę, że kilkusekundowe migawki z otwarcia MediaMarkt w Krakowie były ciekawsze i pokazały większą brutalność i agresję - widziałem w tv jak ludzie barierki łamali i prawie deptali po sobie.
Nigdy tego nie zrozumiem jak można przez całą noc stać w kilkutysięcznej kolejce bo pralkę o stówę taniej kilka osób taniej dostanie...? - to głupota i naiwność. Okazuje się, że ludzie za parę złotych stają się zwierzętami gotowymi na wszystko.
Ale może jeśli choć jedna osoba po oglądnięciu, puknie się w głowę to będzie znaczyło, że jednak warto było!
PS:Premiera w ten weekend.
Pomysł bardzo dobry niestety efekt końcowy nie zadowolił nawet samych producentów.
Świadczy o tym choćby to zdjęcie, które znajduje się na oficjalnej stronie.
Otóż nic takiego nie miało miejsca w tym filmie - ludzie trochę poprzeklinali i poszli do domu - nikt nikomu nie wpier%$%# choć zapewne było to marzeniem producentów...
[/spoiler]Ale od początku - dwóch absolwentów postanowiło zrobić film o tym jak ludzie są głupi i jak groźny może być tłum - tworzą więc fikcyjny hipermarket (konstrukcja w polach ściany czołowej) i używając mediów bombardują potencjalnych klientów fikcyjnymi promocjami.
Ludzie oczywiście tłumnie przyszli na otwarcie a tu... lipa.
Film dotowany przez Czeskie ministerstwo kultury - za same spoty tv państwo zapłaciło 70mln koron i po co to było? Oczywiście można by tą akcję podciągnąć pod reklamę prospołeczną, uświadamiającą ludziom ich nadmierny konsumpcjonalizm ale aż za takie pieniądze?
Osobiście twierdzę, że kilkusekundowe migawki z otwarcia MediaMarkt w Krakowie były ciekawsze i pokazały większą brutalność i agresję - widziałem w tv jak ludzie barierki łamali i prawie deptali po sobie.
Nigdy tego nie zrozumiem jak można przez całą noc stać w kilkutysięcznej kolejce bo pralkę o stówę taniej kilka osób taniej dostanie...? - to głupota i naiwność. Okazuje się, że ludzie za parę złotych stają się zwierzętami gotowymi na wszystko.
Ale może jeśli choć jedna osoba po oglądnięciu, puknie się w głowę to będzie znaczyło, że jednak warto było!
PS:Premiera w ten weekend.