djjasiek pisze:Co do zamka to nie jest jakaś wielka filozofia , Mówisz, że mas PŁASKI KLUCZYK? Tzn. da samochodu masz taki zwykły klucz jak klucz, a tamten to taki prostokąt? Jeśli tak, to znaczy, że centralka NIE JEST FABRYCZNA, bo do zamków zazwyczaj dodaj dwa klucze piloty właśnie takie puste - poprzedni właściciel na jednym pewnie dorobił sobie do zamka, a na drugi mu było szkoda kasy. Czyli może jednak poszukasz tej centralki w progu, albo pod kierownicą? Bo tam pewnie będzie
to nie jest do samochodu klucz tylko ten do wylaczania alarmu pod maska
(do auta mam dwa klucze i dwa piloty) a sama wole nie grzebac w kabelkach bo po pierwsze nie mam wogole pojecia o tym a po drugie zaraz bym cos zepsula
[quote="djjasiek"]Co do zamka to nie jest jakaś wielka filozofia ;P, Mówisz, że mas PŁASKI KLUCZYK? Tzn. da samochodu masz taki zwykły klucz jak klucz, a tamten to taki prostokąt? Jeśli tak, to znaczy, że centralka NIE JEST FABRYCZNA, bo do zamków zazwyczaj dodaj dwa klucze piloty właśnie takie puste - poprzedni właściciel na jednym pewnie dorobił sobie do zamka, a na drugi mu było szkoda kasy. Czyli może jednak poszukasz tej centralki w progu, albo pod kierownicą? Bo tam pewnie będzie ;P [/quote] to nie jest do samochodu klucz tylko ten do wylaczania alarmu pod maska (do auta mam dwa klucze i dwa piloty) a sama wole nie grzebac w kabelkach bo po pierwsze nie mam wogole pojecia o tym a po drugie zaraz bym cos zepsula :D
fluid pisze:jezeli masz ponizej minimum to radze dolac i to jak najszybciej a odpowietrzac nei musisz
Nie dolewał bym tego płynu tak szybko. Widzisz u mnie jak auto stoi to tez w zbiorniczku poziom opada poniżej minimum. Jednak kiedy jedziesz i się silnik nagrzewa to i płyn się nagrzewa. Wtedy poziom jest odpowiedni (tzn. po środku między max a min). Tak więc polecam to sprawdzić kiedy np. wrócisz z podróży do domu. Broń Boże wtedy nie próbuj otwierać tego zbiorniczka (kiedy silnik jest ciepły) bo Ci buchnie w twarz.
Ostatnio zmieniony 02 kwietnia 2008, 19:45 przez Matthaios, łącznie zmieniany 1 raz.
[quote="fluid"]jezeli masz ponizej minimum to radze dolac i to jak najszybciej a odpowietrzac nei musisz[/quote]
Nie dolewał bym tego płynu tak szybko. Widzisz u mnie jak auto stoi to tez w zbiorniczku poziom opada poniżej minimum. Jednak kiedy jedziesz i się silnik nagrzewa to i płyn się nagrzewa. Wtedy poziom jest odpowiedni (tzn. po środku między max a min). Tak więc polecam to sprawdzić kiedy np. wrócisz z podróży do domu. Broń Boże wtedy nie próbuj otwierać tego zbiorniczka (kiedy silnik jest ciepły) bo Ci buchnie w twarz.
Matthaios pisze:Nie dolewał bym tego płynu tak szybko.
samochod w stanie "spoczynku" powinien miec wskazanie zarowno oleju jak i plynu chlodniczego i hamulcowego zawierajace sie POMIEDZY poziomem minimalnym i maksymalnym tak wiec na stojaco jak jest ponizej poziomu minimalnego to znak ze jest go za malo
We crawl out from the wreckage
Fingers dig into the sands of the shores
Everything we worked for
Is ripped apart and ruined, drowned...
[quote="Matthaios"]Nie dolewał bym tego płynu tak szybko.[/quote]
samochod w stanie "spoczynku" powinien miec wskazanie zarowno oleju jak i plynu chlodniczego i hamulcowego zawierajace sie POMIEDZY poziomem minimalnym i maksymalnym tak wiec na stojaco jak jest ponizej poziomu minimalnego to znak ze jest go za malo