Nowhere Man
Nowhere Man
„Nazywam się Thomas Veil. Przynajmniej do tej pory tak było. Jestem fotografem. Miałem wszystko – żonę Alyson, przyjaciół, karierę. I w jednej chwili zostało mi to odebrane. Wszystko przez jedno zdjęcie. Mam je. Oni zrobią wszystko, aby zdobyć negatyw.
Piszę ten pamiętnik na dowód, że wszystko to dzieje się naprawdę. Wiem, że oni istnieją.”
http://www.bezprzeszlosci.xt.pl/
Piszę ten pamiętnik na dowód, że wszystko to dzieje się naprawdę. Wiem, że oni istnieją.”
http://www.bezprzeszlosci.xt.pl/
-
Wskaż do odpowiedzi
-
Wskaż do odpowiedzi
-
beata101
Wskaż do odpowiedzi - wszystko
- Ulubiony Serial: Supernatural
-
AreQ_BAH
Wskaż do odpowiedzi - Expert
- Kontakt:
Nowhere Man – serial telewizyjny z pogranicza akcji, dramatu i thrillera produkcji amerykańskiej, emitowany w latach 1995 – 1996. W Polsce serial wyświetlał Polsat (pod tytułem "Człowiek, którego nie ma") oraz AXN (pod tytułem "Bez przeszłości"). "Nowhere Man" składa się z 25 odcinków (1 sezon).
Oglądałem go już dawno dawno temu na Polsacie za siedmioma telewizorami, za siedmioma antenami
Nie pamiętam tylko czy nie zakończył się bez wyjaśnienia.
Oglądałem go już dawno dawno temu na Polsacie za siedmioma telewizorami, za siedmioma antenami

-
asd
Wskaż do odpowiedzi - ZAŁOŻYCIEL
-
Expert
- Ulubiony Serial: Rescue Me
-
asd
-
Expert
-
Wskaż do odpowiedzi
-
Lubec
Wskaż do odpowiedzi - Moderator
-
Expert
- Grupa: (XviD asd)
- Kontakt:
Re: Nowhere Man

[UPN]: [1995-1996], zakończony
Produkcja: USA,
Gatunek: Thriller,Dramat,Sci-fi, Dokładna data premiery: 1995-01-28
Reżyseria: Steve Stafford,Ian Toynton, Scenariusz: Lawrence Hertzog,Art Monterastelli