Nowhere Man

"Zabili go i uciekł" w wielu odsłonach!
m__21
Wskaż do odpowiedzi
youtube Warszawa

USA Nowhere Man

Post autor: m__21 »

„Nazywam się Thomas Veil. Przynajmniej do tej pory tak było. Jestem fotografem. Miałem wszystko – żonę Alyson, przyjaciół, karierę. I w jednej chwili zostało mi to odebrane. Wszystko przez jedno zdjęcie. Mam je. Oni zrobią wszystko, aby zdobyć negatyw.

Piszę ten pamiętnik na dowód, że wszystko to dzieje się naprawdę. Wiem, że oni istnieją.”

http://www.bezprzeszlosci.xt.pl/
AScarlett
Wskaż do odpowiedzi

Post autor: AScarlett »

Przejrzałam stronkę i jak dla mnie może być ciekawe - lubię takie klimaty. Chętnie ściągnę :)
Rafalito
Wskaż do odpowiedzi

Post autor: Rafalito »

Zapowiada się bardzo ciekawie i tylko 25 epizodów więc nie zrobią z tego tasiemca o pogaeszającej się jakości.
jestem za :)
Awatar użytkownika
beata101
Wskaż do odpowiedzi
wszystko
wszystko
Ulubiony Serial: Supernatural

Post autor: beata101 »

Ja też, zdecydowanie jestem za. Zapowiada się ciekawie :)
http://www.supernatural.com.pl
http://www.jensenackles.pl
Awatar użytkownika
AreQ_BAH
Wskaż do odpowiedzi
Expert
Expert
Kontakt:

Post autor: AreQ_BAH »

Nowhere Man – serial telewizyjny z pogranicza akcji, dramatu i thrillera produkcji amerykańskiej, emitowany w latach 1995 – 1996. W Polsce serial wyświetlał Polsat (pod tytułem "Człowiek, którego nie ma") oraz AXN (pod tytułem "Bez przeszłości"). "Nowhere Man" składa się z 25 odcinków (1 sezon).

Oglądałem go już dawno dawno temu na Polsacie za siedmioma telewizorami, za siedmioma antenami :) Nie pamiętam tylko czy nie zakończył się bez wyjaśnienia.
Obrazek
spiderpp
Wskaż do odpowiedzi

Post autor: spiderpp »

m__21 a napisy są do tego?
Awatar użytkownika
asd
Wskaż do odpowiedzi
ZAŁOŻYCIEL
ZAŁOŻYCIEL
Expert
Expert
Ulubiony Serial: Rescue Me

Post autor: asd »

Nie ma. Przynajmniej ja nie znalazłem.
Obrazek When Dreams Come True...
m__21
Wskaż do odpowiedzi

napisy sa ale tylko chyba do 5 odcinkow
Awatar użytkownika