Seriale animowane - co polecacie?

Dyskusje ogólne, nie tylko na tematy związane z serialami TV ale też:
Kino, Muzyka, Film, Wydarzenia, Internet, Społeczność.. itp.
seymour
Wskaż do odpowiedzi
youtube Warszawa

Seriale animowane - co polecacie?

Post autor: seymour »

Nie wiem, czy to jest odpowiednie miejsce - kiedyś było "Ogólnie o serialach", teraz trochę zamieszaliście z tymi działami na forum i ciężko jest się w tym odnaleźć. Jeśli to zły dział, to proszę o przeniesienie wątku. Ale do rzeczy.
Obejrzałem jakiś czas temu serial animowany Legend of Korra i bardzo mi się spodobał. Wiem, że seriale animowane nie są zbyt popularne na tym forum. Ale może są tu jacyś znawcy tematu, którzy mogliby polecić coś innego w tym stylu? Jeśli chodzi o seriale animowane to jestem kompletnym laikiem - oprócz Korry widziałem tylko Avatara Aanga. Serial bardzo podoba mi się wizualnie. I nie chodzi tu o styl podchodzący pod anime, tylko o ładną kreskę z niesamowitymi efektami (a nie to, popularne ostatnio, sztuczne i kanciaste 3D). No i świetna fabuła, bardziej dojrzała i wielowątkowa w porównaniu do poprzedniego Avatara. Czy polecilibyście coś podobnego z tego gatunku?
Awatar użytkownika
Lubec
Wskaż do odpowiedzi
Moderator
Moderator
Expert
Expert
Grupa: (XviD asd)
Kontakt:

Re: Seriale animowane - co polecacie?

Post autor: Lubec »

Jeżeli nie przeszkadzała by ci tematyka superbohaterska to polecam "Young Justice" jedna z lepszych animacji jakie oglądałem, a oglądam głównie adaptacje komiksów i trochę anime. Tylko co do YJ to muszę ostrzec, że serial zakończył się na drugim sezonie, co prawda zakończone zostały główne wątki, ale też nie wszystko zostało do końca dopowiedziane.
"Avatara" i "Korry" nie oglądałem, ale z tego co się orientuje to raczej trudno byłoby znaleźć podobne produkcje.
Bostonq
Wskaż do odpowiedzi

Post autor: Bostonq »